سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای نصب دوربین مداربسته در منزل

در این مقاله سعی بر آن داریم که از مزایای نصب دوربین مداربسته صحبت کنیم. در واقع با خواندن این مطلب شاید بپذیرید که چرا این روزها بر تعداد افرادی که مبادرت به نصب دوربین مداربسته در منزل شان می کنند ، افزوده می شود. در ادامه متن، چند مورد از این مزایا را خواهید خواند:

1- کنترل و نظارت بر اتفاقات داخل منزل

 

اگر صاحب نوزاد و فرد سالمندی در خانه هستید و به دلیل شاغل بودن، نگهداری آن ها را به پرستار سپرده اید، با نصب دوربین مدار بسته در  منزل به راحتی می توانید نحوه پرستاری و نگهداری از نوزاد یا فرد سالمند را زیر نظر داشته باشید. با دیدن فیلم های ضبط شده دوربین مدار بسته متوجه خواهید شد که آیا پرستاری که استخدام کرده اید به وظایف خود پایبند است یا نه؟! در صورت قصور و کوتاهی در انجام وظایف با داشتن مدرک می توانید پرستار را  مواخذه نمایید.

 

2- جلوگیری از وقوع جرم و سرقت

 

دوربین های مداربسته ای که در قسمت جلوی در ورودی منزل نصب می شود از لحاظ امنیتی ارزش بالایی دارند. با نصب دوربین قبل از خروج از خانه می توانید فیلم دوربین مدار بسته را چک کنید و ببینید در محیط اطراف منزل شما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و چه کسانی در حال تردد هستند. همچنین دوربین از ورود افراد مشکوک به داخل منزل برای انجام سرقت نیز فیلم میگیرد. پلیس با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین مداربسته منزل شما به راحتی می تواند سارق را شناسایی و دستگیر کند.

 

3- نظارت بر حیوانات خانگی

 

افرادی که حیوانات خانگی در منزل خود نگهداری می کنند‌، همیشه این امکان برایشان وجود ندارد که حیوان خانگی را به همراه خود به بیرون یا محل کار خود ببرند. با نصب دوربین مدار بسته در منزل به راحتی می توانند در طول زمانی که در منزل حضور ندارند، حیوان خانگی خود را تحت نظر داشته باشند و از خرابکاری های احتمالی آن باخبر شوند.

 

4- نظارت بر داخل و بیرون منزل از راه دور

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان فراهم شده که تصاویر دوربین مداربسته به صورت آنلاین در گوشی موبایل، کامپیوتر یا تبلت به نمایش درآید. در واقع دوربین مدار بسته مکمل دزدگیر محسوب می شود. با مشاهده مستقیم تصویر بر روی گوشی از تمام حوادثی که در نبود شما اتفاق میفتد، مطلع خواهید شد.‌

 

 

5- سرعت بخشیدن به تخلیه اضطراری

 

با نصب دوربین مداربسته در منزل و آپارتمان، هنگام وقوع سوانحی مانند آتش سوزی به سرعت متوجه خواهید شد و بلافاصله از اهالی منزل می خواهید که ساختمان را تخلیه کنند تا آتش خاموش شود.

 

6- کسب آرامش ذهنی برای خود و خانواده

 

وقتی کسی برای منزل خود دوربین مدار بسته نصب می کند، دیگر خیالش راحت است که هیچ گونه خطر و آسیبی از اون پنهان نخواهند ماند و دوربین های مدار بسته لحظه به لحظه تمام ماجراهای محیط داخلی و خارجی خانه را ضبط و ثبت می کنند. این امر باعث ایجاد یک آرامش روحی و احساس امنیت در ذهن فرد و بقیه اعضای خانواده می شود. امروزه تنوع دوربین های مداربسته موجود در بازار بسیار است. با توجه به مقداری که می خواهید هزینه کنید و با توجه به تعداد دوربین های مورد نیاز و با مشاوره با کارشناسان مناسب ترین برند دوربین را انتخاب کرده و در منزل خود نصب کنید.