سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت صدا نداشتن آیفون تصویری | چرا آیفون تصویری صدا ندارد ؟

 

 چرا آیفون تصویری صدا ندارد؟

 

 

آیفون های تصویری یکی از محبوبترین آیفون ها می باشد که بیشتر افراد دوست دارند، برای منزل خود از آیفون های تصویری استفاده کنند. یکی از مشکلات رایج که برای آیفون های تصویری ایجاد می شود نداشتن صدا است.

نداشتن صدای آیفون تصویری ممکن است، به خاطر دلایل مختلف می باشد که در این مقاله با یکدیگر بررسی می کنیم. اگر آیفون تصویری تان مشکل دارد برای تعمیر آیفون تصویری از یک متخصص کمک بگیرید. 

علت های مختلف نداشتن صدا آیفون تصویری شامل موارد زیر می باشد:

·          مشکل در دهنی مانیتور

·          خرابی قسمت های مختلف سیم‌کشی

·          خرابی در پنل

 خرابی دهنی

این قسمت از آیفون تصویری وظیفه انتقال صدا در رفت و برگشت را دارد. در صورتی که دلیل نداشتن صدا به خاطر این قسمت باشد، باید قسمت های مختلف دهنی آیفون تصویری را بررسی کرد.

قسمت های مختلف دهنی شامل سیم دهنی، میکروفون کن و بلند گو می باشد.

خرابی پنل آیفون تصویری

پنل آیفون تصویری وظیفه دارد، صدای دریافتی از جلو در را در مانیتور داخل خانه پخش نماید و صدای در حال پخش در داخل مانیتور را به  بیرون منتقل کند. در صورتی که این قسمت خراب باشد هم صدای به داخل خانه و هم صدا به بیرون از خانه انتقال داده نمی شود.

برای رفع مشکل پنل آیفون تصویری باید قسمت‌های مختلف آن که شامل بلندگو، میکروفون و برد صدا می شود را بررسی نمود تا دلیل این که چرا آیفون تصویری صدا ندارد، مشخص شود.

نداشتن صدای آیفون و قطع بودن سیم کشی

قسمت اصلی انتقال صدا سیم کشی های داخلی آیفون تصویری است. در صورتی که هر کدام از این سیم کشی ها دچار مشکل شود، انتقال صدا صورت نمی گیرد. حال ممکن است یک واحد قطع شود و یا تمامی واحدها با این مشکل روبرو شود.

معمولا سیم کشی هر آیفون تصویری با دیگر برندها متفاوت بوده است و هر کدام سیم کشی مخصوص به خود را دارند.